The botten is nådd.

Gud vad lång den här dagen har varit! Vet fan inte varför det kännts så, kanske för att jag hunnit med så sjukt mycket och ändå gjort allt och inget. Har bestämt vad jag ska klä ut mig till på fredag, och fyfan jag kommer
va sjukt cool alltså. Riktigt stolt över min kreativa sida, Bra där caroline ! Känner att det kommer bli en bra
kväll och jag längtar nog lite, så  får ju verkligen hoppas det blir värt.

Imorgon kommer johanna hit, blir att färga håret på henne, från blont till brunt och det kommer nog bli riktigt fint.
Jag kankse ska slänga i en färg jag med, färgade ju håret förra veckan men bara utväxten.
Känner att det kanske är redo för en förändring. Så imorgon blir jag kanske mörk. I alla fall så ska vi hinna med och sola också sen drar vi hem
till henne i vadstena och jag sover där! Blir nog myssss. Sov gott era små rymdapor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0