Lördag

Usch va tomt det är hemma hos mig nu. Inte en kotte hemma, inte kul.

Idag blev det att dra till linköping med johanna och jag hittade faktiskt
en hel del. Tre tröjor, ett linne, en ring, rosetter, underkläder smink m,m.
Så jag är helnöjd. Efter linköping åkte vi hem till mig och kollade lite film
men för en stund sen åkte hon hem med bussen så nu sitter jag som sagt
här helt ensam i mörkret. USCH.Hade gjort vad som helst för att få hit min
pojk men han är ute ikväll, stackars mig. Haha, dessutom börjar APU:N på
måndag och jag är sjukt nervös. Sånt klarar inte min mage av så har haft
mer ont än vanligt idag. Men jag överlever nog, nu ska jag spendera lite tid
med bella och edward. Woho, vilken nörd, sitter och läser en lördag. PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0