halloween.



Gårdagen var väl trevlig, mysigt folk osv. Först var vi på fest i rödastugan, var jätte trevligt tills den ballade ur som alla motala fester brukar. Vid 2 drog vi till varamon för att kolla in festen där men fan där vare inget drag alls haha. Bra att komma dit när festen håller på att sluta. Så det var ju bara att knalla vidare och fyfan jag tror inte jag frusit så mycket förr. Inte okej.Plus att nu är jag ännu sjukare än innan, kan knappt känna igen mig på rösten alltså.
Låter som en kvävd katt. Fick en oväntad nattgäst också föresten, alltid lika trevligt.


Idag ska jag väl först och främst in i duschen och försöka skrubba bort alla tatueringar från armarna,
känner att det kan bli ganska jobbigt. Men det vare värt, för cool, det var jag. Hårdrockare med
armarna fyllda av tatueringar och en hatt på sne, tuffing va. Bilder kommer ;)
Sen får vi väl se var jag hamnar ikväll. Hare gött pullor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0