Är du vaken lars?


Härlig bild från sommras i varamon.

Fredag då, och LOV ! Gud så gött det ska bli, sleten som en ko är man ju.
Var inte ens jobbigt att gå upp 5 i morse, men märkte när jag kom hem
och la mig i badet hur trött jag var, somnade som en stock haha, gött äre.
Känner att det kommer bli ett grymt lov alltså. Halloween-fest med massa
roligt folk, tjejkväll med efterlängtade tjejer osv. När jag kommer tillbaka
till praktiken äre en till praktikant som ska vara där, från dalarna tydligen.
Och enligt M en riktig pudding,haha, och? Men det blir nog bra.
Ikväll blir det mys med pussen och imorn ska vi in i dimman,mina pullor & jag.

Och jag måste bara tillägga att jag är så sjukt glad att vi hittade tillbaka vännen,
Kändes helt fel utan dig no you, no me, tvillingarna barra! puss



Kommentarer
Postat av: johanna

gumman är verkligen överlycklig<3

tvillingarna hör ju ihop<3<3

2009-10-23 @ 19:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0