HEEEEEEEEEEEEEEEEEELG

Skönt med äntligen fredag och helg. Efter praktiken mötte jag johanna på stan, men vi gick hem direkt. Inte jätte kul att gå på stan efter att ha stått i flottigt kök hela dagen och flängt runt som ett svin. Gick på en liten promenad och köpte youghurt som vi ställde i frysen för att få ett nyttigare alternativ till glass. Och det var fan gott, fräscht och bra.
Nu sitter vi och kollar på idol, sen blir det skräckis. Appropå skräckis så ska jag och K på bio, "Paranormal activity" har alltid velat kolla på skräckis på bio. Lär väl dö eller nåt. haha .

Imorn går johanna och jag upp tidigt och lunchar på MEU sen åker till vadstena med min familj, träffa släkt osv.
Senare på kvällen träffa lite folk. Stannar över natten så lär inte skriva ngt imorn, om jag inte bloggar från mobilen.
Pusss trevligt helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0