Hahahahah

Haha jag stör mig på allt och alla ikväll.Stör mig på att mobilen plingar hela jävla tiden för att folk smsbombar mig typ. För att folk är dryga på msn för att de tror jag ska bli imponerade för attde är tuffa eller nåt?
Hundarna skäller så fort någon kliver innanför dörren och jag vill seriöst slänga in dem igarderoben.
Imorgon är det praktik och jag orkar inte, jag vill bara stanna hemma och stanna i sängen hela dagen med massa godis och mad-crok. Jag stör mig också på att senaste gossip girl avsnittet aldrig tar slut. Orkar helt seriöst inte kolla längre. Så jag lägger ner nu, men jag tänker banne mig inte sova, jag ska njuta av att jag FÅR ligga i sängen och
bara vara själv. Gotta mig i att det är en hel natt kvar tills jag ska upp igen. Jappjapp det blir bra. God Natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0