Stockholm ?

Kom nyss in från långpromenaden , skit skönt var det.
Inte varmt och inte kallt, perfekt väder för promenix alltså.
Dessvärre har det blivit lite problem angående sthlm.
L kan inte längre följa med och jag har frågat andra
men ingen kan, jag blir skitförbannad. Jag har längtat
efter det här rätt länge nu och sparat pengar banne mig.
Vet inte hur jag ska lösa det asså.

Så äre ngn som är sugen på en shoppingdag i sthlm
så äre bara säga till. Buss dit och hem för 175:- BILLIGT.


Verywell det löser sig nog. pusss

Kommentarer
Postat av: Josefine

åhh vad skönt!

hoppas du hittar någon att ta med dig till stockholm:)

2009-05-27 @ 17:30:07
URL: http://joseflne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0