Words are very unnecessary

Härlig dag,japp japp. Kom nyss in från 1 1/2 h promenad med syster, jesus vad vi skratta. Höll på att dö av garv några gånger där alltså. Kommer en snubbe joggande bakom oss i mörkret och emelie vänder sig om och bara drar tag i mig som det var ett spöke hon såg eller nåt, så jag börja springa och skrek som en riktig tjej i gamla skräck filmer och så kommer han och säger  "Jo tack ni skrämde mig också!" och springer skrattandes förbi..Han var inte den enda som skratta kan jag lova!Jo det var en händelserik promenad och riktigt mysigt.

Var föresten på stan med lisa idag och köpte en beige lite för stor kofta och en ljusrosa skjorta. As nice ju.
Nu ska jag göra mig en kopp te och kolla på CSI eller nåt.

Någon mer än jag som längtar efter  new moon?
God he's hot

Herrrå gullungar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0