En latte, tack.

Idag har varit en rätt jobbig dag i skolan, men min fritid var lyckad.
Efter skolan gick jag alltså hem och väntade på att johanna skulle sluta,
sen drog jag ner på stan och mötte henne där. Blev att dra varsin latte
på medellerutan, gu så gött. Sen provade lite bikinis tror jag ska köpa
nästa månad. Fan det är mycket jag ska köpa nästa månad känner jag,
först och främst en transparent topp med blommor, bikini,
blå skjorta, hårfärg och så är jag grymt sugen på ett par snygga haremsbyxor,
tycker det är så jävla snyggt! De på bilden från gina är jätte fina, fast jag vill ha
svarta, så det blir nog så. Nu ska jag vänta på mat. min mage skriker lite smått.


pusspuss

Kommentarer
Postat av: mlna

grymt trevligt<3

2009-03-16 @ 19:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0