They say the cool is all over me

Har varit en super vecka om jag får säga mitt. Nu är det dock bara en vecka kvar av mitt sommarlov egentligen, nästa lördag börjar jag jobba igen och då blir det tre veckor, tills skolan börjar med andra ord. Men som tur är åker jag till turkiet när alla andra börjar, så lite skönt blir det ju, annars hade jag nog antagligen inte stått ut. 

Nu ska vi snart iväg och äta mat hos farfar och farmor, blir nog antagligen vilt eftersom farfar är jagare..egentligen är jag emot att jaga men det är ju så sjukt gott ;) Ikväll kommer cicci och mogge och deras kids hit, blir att grilla och spela lite kubb och sånt. Så ja, idag kommer jag vara med familjen hela dagen, men gud det var länge sen, har varit ute och fart varje dag på sommarlovet typ. Så det ska bli skönt. Ni får hade så bra så länge. pussar

Så här ser håret ut nu. Blev nog inte jätte nöjd,det var bättre förut.
Men ska slänga i löshår med sen när lönen kommer blir nog bättre då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0