Woho!


Jaha kom precis in nu efter att ha övningskört i ca 2 h. Först åkte vi ut till
folketspark för att börja på parkeringen där,men självfallet var där en annan
övningskörare som gled runt som en snigel. Det var ju bara att hitta en
annan någorlunda stor parkering. Efter en stund när jag kört runt runt
och åter runt så åkte vi till bilbesiktningen. Där var det jätte bra att köra för
 man kunde köra omkring på området och växla upp osv. När vi töntat
omkring där en stund tyckte pappa att jag skulle pröva att åka på en
 landsväg för "Det finns knappt några bilar här" oj va fel han hade,
där kommer lilla jag och kör i 40 och har sissodär tre bilar i röven, och
möter bilar hela tiden. Nu fanns ingen återvända så det var ju bara att
 växla upp och helt plötsligt kör jag i 70.. SJUTTIO fattar ni eller? jag dog
nästan, det var läskigt. men nu så här efteråt känner jag mig riktigt stolt!
 och gud vilken kick man får! hoppas er eftermiddag har varit lika givande
 som min. Pusss på er !


Kommentarer
Postat av: amanda

hahah fan 70, you go girl :D

2009-01-11 @ 17:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0