Let's dance!

Sitter med grönsaker och dipp och kollar på lets dance, carl-jan är så himla skön. haha .

Det var slappt i skolan idag iaf, men cattis är sjuk i huvet, vi hade svenska prov och jag hade pluggat röven av mig på pronomen men hon hade visst bestämt sig för att skita i det.. men men vet ju hur hon är så igentligen förvånar det mig inte. Jag blev i alla fall glad för att jag kan välja samA och naturkunskapB så jag kan läsa till socionom efter gymnasiet.Känns skönt att det börjar lösa sig med skolan nu.

Mamma och jag var nere på stan förut och kollade lite, köpte ett par tränings byxor,lite baggy var dom, ska ha dom på dansen imorn. Ska bli grymt kul. Men nu ska jag gå ner och fortsätta att kolla på lets dance. puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0