Sparrow

Hey,girl,hey !

Kom hem från dansen nyss, det var otroligt kul som vanligt men det börjar hetta till nu alltså. Lite svår är den allt mycket att komma ihåg. Roligt att vi dansar till en låta som alla kan också. Lady gaga- Poker face. ska nog träna lite hemma den här veckan också.

Just nu håller jag på att göra iordning mig lite smått för K kommer från mantorp snart. Jävligt mysigt skare bli.
Och fyfan vad jag längtar till sommaren ! Fina klänningar och snygga pumps till! Imorgon åker jag  till linköping
men det blir nog itne att köpa så mkt ändå, måste spara pengar nu känner jag, pusss CIAO


Jesus vad jag är sugen på att tatuera in svalor alltså, typ som hon på bilden har!
grymt snyggt.


Kommentarer
Postat av: amanda

det där är väl duvor mer, svalor brukar inte målas sådär iallafall

2009-01-24 @ 17:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0