onyttigonyttig

Känner mig äckligt mätt , hatar den kännslan! Stoffe och jag gjorde toasts och jag är fortfarande mätt, helt sjukt.
I alla fall måste börja bli lite nyttigare alltså, känns som jag bara ätit onyttigheter den här veckan och lär fortsätta till veckans slut. För på fredag blir det filmmys med lisa vilket innebär godishuset.mycket trevligt men också onyttgigt haha. På lördag fortsätter onyttigheterna då jag ska fixa liten överasknings middag till stoffe.
Det som står på menyn är:

-små snittar (förrätt)
-Fetaost fylld kycklingfilé med tagliattelle.(huvudrätt)
-ben&jerrys (lat som jag är haha, så köper färdig efterrätt)

Men ibland får man ta en vecka och unna sig godsaker. eller hur?

Bara för det så ska jag skruva upp poker face nu och öva järnet på dansen!
Ni får ha en underbar kväll, för det ska jag.

peace carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0