Never back down

Jag ryser. Tror nog att detta är den bästa film jag  någonsin sett, seriöst jag satt och hoppade i sängen när det var som värst, jag kom verkligen in i filmen! Jag vill att filmer ska förmedla något och det gjorde verkligen den här.För er som inte har sett den ,så har ni verkligen missat något. 
 

"At his new high school, a rebellious teen Jake Tyler is lured into an ultimate underground fighting club in a Backyard Fight, where he finds a mentor in a mixed martial arts veteran. After receiving threats to the safety of his friends and family, Jake seeks the mentoring of a veteran fighter, to train his mind and body for one final no-holds-barred elimination fight with his unrelenting personal nemesis and local martial arts champion Ryan McCarthy."






Kommentarer
Postat av: amantaahh

så jävla taget från fight club "jake tyler" och så fighting. hah men den ser bra ut :D

2009-01-15 @ 09:31:07
Postat av: victoria

Så jävbla otroligt bra!

2009-01-18 @ 18:18:02
URL: http://victoriakarlsson.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0