Just live your life

Gud vad mätt jag är! Det blev revbensspjäll och en pasta med feta ost och cremefraise, från östensson,så himla gott. Föresten vad vi skratta förut ,jag och babe, det blev lite krig haha va kul man kan ha.puss på honom alltså!
 Jag får panik, jag vet inte om jag ska fortsätta på Hotell-restaurang, eller om jag ska gå tvåan i linköping ,hotell,på ljunkan,men då blir det så jobbigt att pendla och det..Har också funderat på att gå omvårdnads programmet på platen men då får jag ju gå om ettan,och det suger ju ett och annat..Nästa torsdag ska jag och mamma prata med syon så vi får se lite vad han säger.Nu ska jag i alla fall plugga lite svenska och sen kl 20 på femman är det topmodel. 

Var nere på stan en sväng och köpte ett par jeans.Dock lite stora,men det går.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0