How did we get here


tjennna ! Sitter med tränngskläder på, redo för att dra och träna röven av mig.
Step-up ,roligt så. Rätt slapp dag måste jag säga,kändes som vi spenderade
mesta tiden i chillsofforna,gött ärre.När jag kom hem
hade jag fått lapp från linköping kommun om hotell skolan där.
Det är informationsmöte torsdage den 5 så det blir att ta ledigt från skolan och dra
dit istället.Its good,its gooooood. Föresten är jag så himla shopping sugen,
 jag vill te stockholm och bara köpa,köpa och köpa! Men sthlm får vänta till
sommaren, så länge får jag nöja mig med lnköping.

Idag kommer nya gossip girl avsnittet ut på internet, så det blir att glo topmodel och gossip ikväll !
NICE BICE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0