söndag

Babe ligger bredvid mig och små sussar, skulle kunna ligga och titta på honom hur länge som helst! Men tyvärr går ju inte det för vid 13 så ska jag iväg på hår/hårprodukts party hoppas det blir värt. Ska nog beställa tid för permanent också, tänkte att det kan vara skönt att inte behöva platta håret varje dag i sommar, bara låta det vara lixom och det går ju när man har lockar.

Gårdagen blev precis underbar ! Precis som jag hade tänkt mig gjorde jag god mat till min älskling,fetaost fylld kyckling file med tagliatelle och wookade grönsaker, vi satt och åt långsamt med tända ljus och det var verkligen romantiskt. Efter maten sa jag att han kunde ta ett bad medans jag diskade, när jag var nästan färdig ropade han in mig dit så mysde vi där en stund. Vid 21 satte vi oss, nybadade, framför tvn med godis och popcorn och tända ljus. Kvällen kunde inte blivit bättre !
Det är sjukt skönt att ha huset för sig själv alltså, jag längtar tills jag flyttar till egen lägenhet.

I alla fall så ska jag förutom hår partyt bara ta det lugnt idag, svänga förbi sun4u senare kanske. Nu ska jag dra ner och ta en skål med vanilj yoghurt och fullkorns kuddar, Mums. Sen hopp in i duschen och säga hej till kristoffer.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0