Puss

Hade bästa lördagen hos älsklingen i vadstena, men gud vad vi fetade, fast det var länge sen jag var hos honom så vi fick parta till det lite! Älskarn så in i bomben.

Dessutom kollade vi på Pineapple express skönaste filmen, länge sen jag skrattade så mycket åt en film! Helt klart värd att se, om man vill skratta, haha. Föresten, Kolla noga på killen i långt hår, känner ni igen honom? Om jag säger spiderman då? haha jag kände i alla fall inte igen honom alls! Det är ju Harry, spindelmannens kompis. Inte så lätt att se när han i spindelmannen spelar en rik tönt, och i pineapple express spelar en halvsunkig, ständigt hög kille. Tycker han ser riktigt bra ut, men jag brukar ju tycka om lite "töntiga bad-boys" haha.


Nu blire att träna på dansen, sen plugga lite kanske...

ciao bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0