Pfft

Nu sitter jag här igen. Oc fy fan vad vi ska skratta i skolan idag, hade mat-tävling i köket idag jag och lisa, mot eldar och dennis, och markus och lina. De sa att vi var tvungna at använda : Potatis, Kött, paprika, purjolök, gul lök, crepes och av det skulle vi göra en Varmrätt och en Förrätt. Det var inte lätt kan jag lova men tillslut blev det potatissallad med stekt kött, och till förrätt crepes med skink stuvning. Marcus var jätte duktig och blandade bechamel, och hallon(?!) hahahahaha roligaste jag sett fyfan. så han lär ju få leva med det misstaget hahhaa ,nu blir han arg på mig för att jag skrev det här, men jag gjorde det bara för att han sa att jag inte fick. puss pån va;)

Nu ska lisa och jag ner på stan och kolla lite sen sola.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0