Påt barra

Då var onsdag nästan över och helgen närmar sig med stormsteg! Jag längtar galet tills fredag , då ska vi skaka rumpa som aldrig förr.


Imorgon blir en slapp dag för det är torsdag vilket innebär att vi bara har köket och servering, efter det blir det stan med lisa, ska köpa en  högkjol från gina men får hoppas att den finns kvar i xs för de var ganska stora i storlekarna,tror jag..
I alla fall ,efter det blir det sun4u en sväng, gött ärre! Och jag längtar tills mina nya älsklingar ska dimpa ner i brevlådan kan knappt bärga mig. Dock är det sommar/vår skor så kommer ju itne kunna använda dom på ett tag men de får stå och se fina ut så länge.

Jag vill också bara tillägga att jag dödar mitt hår snart.. vet inte vad jag ska ta mig till. Personen som skulle permanenta mitt hår sa att det var för långt, så det var ju inte så roligt,men jag får väl behålla min mellan längd,som är det värsta som finns. Men men vad ska man göra?

Peeaacee

jag vill ha emmas hår (http://emmascloset.webblogg.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0