ont i nacken


Kom nyss hem från stan med mamma, vi har varit runt över
 hela motala känns det som, och lämnat ansökningar om sommarjobb
, tillslut tappade jag orken och vi åkte hem.

Skolan var lite rolig idag måste jag säga. När vi skulle börja städa och
 ta golvet och allt så började våra små pojkar skvätta ner varandra med vatten
, ena sekunden skrattade dom osv, och andra sekunden blev ögonen deras svarta
 och det hela slutade med knyt nävar. Och helvete vad de slogs, blev as chockad,
 haha. Töntar är dom. I alla fall, när jag kom hem hann jag inte mer än att ta av
mig skorna förns jag blev sugen att gå ut på promenad, så drog med mig wiggo
 och stina och var ute i en timma, riktigt skönt faktiskt.

Imorn kommer annie hjärtat och ska permanenta mitt hår och annat mys. ska bli great.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0