I en städ där ingen längre bor

Det blev ett stort burr, ja så kan man nog beskriva det. Jag förstår inte hur tjockt hår jag har altså helt sick. Som ni kanske förstår blev det inga lockar, lite kanske, men mest blev det bara extremt stort,haha.Det som var felet var nog permanentvätskan från swarzkopf. Men det ser inte illa ut faktiskt och jag är jätte tacksam att annie gjorde det på mig , love you sweetie. Just nu sitter jag med mitt stora hår och de nya ostbågarna med chilli och kollar på, Win a date with tad hamilton rätt bra faktiskt.

ciao

Kommentarer
Postat av: johanna

mitt hår vart också jättestort första dagen! typ inga lockar alls.. men det la sig:) puss

2009-02-14 @ 12:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0