Hard work, work!

Kom hem från träningen nu, lika jobbigt som alltid! Den bästa känslan är defenitivt efter man har tränat och verkligen tagit ut på sig själv, då kan man slappna av med gott samvete. yiha. Nu ska jag och mamma dra en solning.

Ikväll blir det nog att kolla på halvåtta hos mig, efter det topmodel och sist hide and seek. Känner verkligen för att trycka ner mig i soffan och bara va..fyfan va skönt.
Eller bajs också, kom på att vi har livsmedels prov imorn,, aja det får gå som det går jag orkar bara inte plugga just nu ändå.
Föresten så peppar jag tills fredag. Då blire att leva loppan med lisa fisa.

XOXO CARRRROOOO!

Kommentarer
Postat av: Cristin

Hejsan!

Prenumerera på varandra på bloglovin?

Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! :)

Kommer snart komma upp ett videoupplägg om en magisk mugg ;) väldigt bra present! Se hur den funkar hos mig! 

Ha det bra!

2009-02-04 @ 19:25:24
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0