C'mon


Mysig kväll med lisa igår, kollade först lite på gossip girl
sen drog vi till donken, svull som vi är.
 Vi gick hela vägen från donken till bergsätter fatta långt,
 mötte mycket folk som skulle till harrys så vi blev allt lite
 sugna men det får bli nästan gång i stället.

Idag har jag verkligen bara tagit det lugnt, beställt tid hos
 sven gustafssons för en klippning eftersom mitt hår
blev helt förstört av permanenten..suck.
Men imorgon 12.30 så ska det bli ändring på min fågelholk
på huvudet, blir en page igen och det ska bli jätte skönt med
 en förändring. Blir att dra in till johanna imorgon också
gud så skoj, sen skulle vi kankse träffa lite andra tjejer
också,trevligt så.

nu ska jag fortsätta att göra ingenting.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0