Bang Bang

Måste nog ha varit skönaste dagen på länge asså!
Börja med köket, där jag, lisa och jessica gjorde choklad mousse, Banan glass, Vanilj glass och kladdkaka, gött va?
Sen blev det att kolla på "the f word" på serveringen, eftersom elin är med där. kul tyckte ja. Efter det slutade vi klockan 13 och lisa och jag drog ner och solade sen ner på stan, köpte en grå basic topp. jätte fin.

Har städat hela mitt rum nu eftersom det var behövligt för johanna kommer hit imorn, höhö.
Föresten nominerade jag mamma till tjejplanet med gry, nivet mixmegapol-resan. Hoppas hoppas att dom ringer henne och låter henne följa med, hon förtjänar det verkligen, hon är i värdsklass!

Tog lite kort när det var lisas tur att sola.




Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0