Fina carolina



Vi satt och pratade i chill soffan idag och då kom carolina gynning på tal. Följer inte hennes blogg till punkt och pricka men lite ibland så där, så var ju tvungen att kika in idag, kollade henns äldre inlägg också. Då fick jag syn på denna fina bikinin! Är den inte söt? jag vill ha ! Kostar väl säkert en halv miljon också, haha.

Idag kom kristoffer hem till mig efterskolan, han är den finaste jag vet, fast idag luktade han metall för han hade varit och svetsat hela dagen nästan. Trött va han med, stackarn. I alla fall, imorn börjar vi 10.00 och slutar 13.00 så himla skönt, sånt gillas till tusen! Nu ska jag ut en lånpromenad men jag får gå fort så jag hinner hem till desperate housewives. puss

Kommentarer
Postat av: Du Vet Inte

Tjenare



hoppas allt är bra



vad säger du om att följa varandra via blogglovin?



Min blogg e riktigt jävla grym o din ser intressant ut?



Så vad tycker du om min idee?



Kram M

2009-04-15 @ 06:30:40
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0