Ett litet kik i ett gamalt fotoalbum.

Haha här har vi en hög med bilder jag tog från farfar/farmors album !

Jag pappa och mamma på ryggen!

Jag, söt så.

Mamma i min ålder ungefär. Ett år äldre kanske.

Pappa och mamma typ 22-23 och 19-20 eller nått.

Emelie och jag

Tuffa mamma med brillor.

Tuffa gänget typ. Lotta, per-erik(paps bror) pappa och sen mamma.

Lycklig mam 20 bast eller nåt och pap runt 23 skulle jag tro,och jag runt ett.

HAHAH, jag och sara karlsson som påskakärringar!

Pappa när han var Vääldigt liten.söt så!

Jag och min älskade farfar.

Och till sist en liten bild på mig, där man verkligen kan säga lill-carro.

Kommentarer
Postat av: sara karlsson

Haha, sötnosar det där !

Älskar dig :)

2009-04-11 @ 23:05:15
Postat av: johanna

naaw du är så sööt gumman<3<3 Saknar dig!!

2009-04-12 @ 00:07:43
Postat av: josefine

gud vad lik du är din mamma!

2009-04-13 @ 13:18:02
URL: http://joseflne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0